.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
در حال حاضر مجلس یازدهم که روزهای آخر فعالیت خود را سپری می‌کند، ۲۸۶ نماینده دارد؛ سیدجواد ساداتی‌نژاد، سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، سیداحسان خاندوزی و علیرضا زاکانی، ۴ نماینده‌ای بودند که استعفا کردند. ۱۶۶ نماینده ای که در مجلس آینده حضور ندارند +اسامی
در حال حاضر مجلس یازدهم که روزهای آخر فعالیت خود را سپری می‌کند، ۲۸۶ نماینده دارد؛ سیدجواد ساداتی‌نژاد، سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، سیداحسان خاندوزی و علیرضا زاکانی، ۴ نماینده‌ای بودند که استعفا کردند.(ادامه)
شمال نیوز : با بسته شدن پرونده انتخابات، ۱۶۶ نماینده مجلس یازدهم نتوانستند مجددا راهی بهارستان شوند و عملا ترکیب مجلس دوازدهم تغییر کرد. ۱۶۶ نماینده از قطار بهارستان جاماندند ؛ خروج 7 نماینده مازندران از بهارستان
شمال نیوز : با بسته شدن پرونده انتخابات، ۱۶۶ نماینده مجلس یازدهم نتوانستند مجددا راهی بهارستان شوند و عملا ترکیب مجلس دوازدهم تغییر کرد.(ادامه)
عکسی از حضور یک امام جمعه پشت تریبون، همراه با کودک خردسالش!
امام‌جمعه خورموج همراه با دختر خردسالش در آیین نمازجمعه روز گذشته این شهر حاضر شد.(ادامه)
سخنگوی شرکت راه آهن گفت: همزمان با افزایش تقاضا برای مشهد فروش فوق العاده بلیت قطار از ساعت ۹ صبح امروز ۱۹ اردیبهشت ماه آغاز می شود. فروش فوق العاده بلیت مشهد برای ایام دهه کرامت از ۱۹ اردیبهشت ماه
سخنگوی شرکت راه آهن گفت: همزمان با افزایش تقاضا برای مشهد فروش فوق العاده بلیت قطار از ساعت ۹ صبح امروز ۱۹ اردیبهشت ماه آغاز می شود.(ادامه)
دو تن از اعضای داعش خراسان که احتمالا قصد انجام عملیات تروریستی داشتند، در هنگام ورود به حرم حضرت معصومه (س) توسط نیرو‌های امنیتی بازداشت شدند. بازداشت دو عضو داعش در قم هنگام ورود به حرم حضرت معصومه (س)
دو تن از اعضای داعش خراسان که احتمالا قصد انجام عملیات تروریستی داشتند، در هنگام ورود به حرم حضرت معصومه (س) توسط نیرو‌های امنیتی بازداشت شدند.(ادامه)
حجت‌الاسلام محمدی گلپایگانی در تماس تلفنی، پیام تشکر حضرت آیت‌الله خامنه‌ای را به همکار بخش ارتباطات اورژانس بابل ابلاغ کرد. قدردانی مقام معظم رهبری از اپراتور اورژانس ۱۱۵ بابل
حجت‌الاسلام محمدی گلپایگانی در تماس تلفنی، پیام تشکر حضرت آیت‌الله خامنه‌ای را به همکار بخش ارتباطات اورژانس بابل ابلاغ کرد.(ادامه)
محافل ترتیل‌خوانی در شبکه‌های سیما
شبکه‌های سیما در روز‌های ماه مبارک رمضان، ترتیل‌خوانی قرآن کریم را در ساعات مختلف، روانه آنتن می‌کنند.(ادامه)
مدال‌آوران بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی هانگژو و جمعی از ورزشکاران، قهرمانان، پیشکسوتان و فعالان عرصه‌های ورزشی با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند. دنیا فهمید چرا ورزشکار ایرانی با صهیونیست‌ها روبه رو نمی‌شود / رژیم صهیونیستی در طوفان‌الاقصی ضربه فنی شد / توجه جدی مسئولان برای رفع مشکلات ورزشکاران/ ظلم رژیم صهیونیستی بی‌پاسخ نخواهد ماند(خبر)
مدال‌آوران بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی هانگژو و جمعی از ورزشکاران، قهرمانان، پیشکسوتان و فعالان عرصه‌های ورزشی با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - پنجشنبه ۴ آبان
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر بیانات مقام معظم رهبری درباره جنایات رژیم صهیونیستی پرداخته‌اند.(ادامه)
هنرمندانی که در راهپیمایی اربعین حاضر شدند + عکس
هنرمندان و بازیگرانی مثل ارسلان قاسمی، فرزاد حسنی و ملیکا زارعی در اجتماع بزرگ پیاده روری اربعین شرکت کردند.(ادامه)
تقریظ رهبر معظم انقلاب اسلامی بر دو کتاب «سرباز روز نهم» و «اسم تو مصطفاست» روز دوشنبه در حاشیه نخستین آیین ملی تکریم فعالان مساجد و پانزدهمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت، در مسجد جمکران توسط آیت الله رئیسی رئیس جمهور رونمایی شد. تقریظ رهبر انقلاب بر کتاب‌های "سرباز روز نهم "و "اسم تو مصطفاست" رونمایی شد + عکس
تقریظ رهبر معظم انقلاب اسلامی بر دو کتاب «سرباز روز نهم» و «اسم تو مصطفاست» روز دوشنبه در حاشیه نخستین آیین ملی تکریم فعالان مساجد و پانزدهمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت، در مسجد جمکران توسط آیت الله رئیسی رئیس جمهور رونمایی شد.(ادامه)
توصیه رئیس جمهور به مسئولان / ببا کاستن از برگزاری جلسات غیرضرور و تمرکز بر سامان دادن طرح ها و پروژه ها بر کار عملیاتی و اجرائی بدنبال تحقق اثرات جلسات در کار و معیشت مردم باشند/ دستور پرداخت وام اربعین به صورت قرض‌الحسنه ....(خبر)
(ادامه)
آیت الله شیخ فضل الله نوری همانقدر که در برخورد با قدرت‌های استکباری و جریان‌های التقاطی و روشنفکران غرب زده، دشمن ستیز بود در استان محل تولد خود مظلوم قرار گرفته است. چرا فقیه سربدار در مازندران مظلوم است؟
آیت الله شیخ فضل الله نوری همانقدر که در برخورد با قدرت‌های استکباری و جریان‌های التقاطی و روشنفکران غرب زده، دشمن ستیز بود در استان محل تولد خود مظلوم قرار گرفته است.(ادامه)
احترام نظامی یک تکاور امنیت، به نماز ظهر عاشورا + عکس
کانال سپاه پاسداران نوشت: احترام نظامی نیروی تکاور امنیتی در تامین امنیت حرم حضرت معصومه (سلام‌الله علیها)، ظهر عاشورای حسینی ۱۴۰۲(ادامه)

پیکر آیت الله شیخ حسن صانعی (برادر مرحوم آیت‌الله یوسف صانعی)، که صبح امروز در تهران تشییع و سپس برای خاکسپاری به شهر قم منتقل شده بود، به دلیل آنچه که یک عضو دفتر مرحوم آیت‌الله یوسف صانعی آن را مانع تراشی برای دفن در قبرستان وادی السلام شهر قم نامید، مجددا به تهران بازگشت تا در حرم امام خمینی دفن شود. خاکسپاری در قم انجام نشد! پیکر آیت‌الله شیخ حسن صانعی مجددا به تهران بازگشت!
پیکر آیت الله شیخ حسن صانعی (برادر مرحوم آیت‌الله یوسف صانعی)، که صبح امروز در تهران تشییع و سپس برای خاکسپاری به شهر قم منتقل شده بود، به دلیل آنچه که یک عضو دفتر مرحوم آیت‌الله یوسف صانعی آن را مانع تراشی برای دفن در قبرستان وادی السلام شهر قم نامید، مجددا به تهران بازگشت تا در حرم امام خمینی دفن شود.(ادامه)
سفیر کره جنوبی در ایران با حضور در حرم مطهر بانوی کرامت از این بارگاه نورانی بازدید کرد و با شخصیت و جایگاه حضرت معصومه (س) آشنا شد. حضور سفیر کره جنوبی در حرم حضرت معصومه(س) +عکس
سفیر کره جنوبی در ایران با حضور در حرم مطهر بانوی کرامت از این بارگاه نورانی بازدید کرد و با شخصیت و جایگاه حضرت معصومه (س) آشنا شد.(ادامه)
معاون جامعه و مردم جامعه مدرسین و نماینده سابق مردم قم در مجلس شورای اسلامی،1402، دارفانی را وداع گفت. آیت الله "محمدرضا آشتیانی‌" درگذشت
معاون جامعه و مردم جامعه مدرسین و نماینده سابق مردم قم در مجلس شورای اسلامی،1402، دارفانی را وداع گفت.(ادامه)
مراسم چهلمین روز شهادت شهید آیت‌الله عباسعلی سلیمانی(ره) عضو مجلس خبرگان و نماینده سابق ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان، شب گذشته در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد. چهلمین روز شهادت آیت‌الله سلیمانی در قم برگزار شد
مراسم چهلمین روز شهادت شهید آیت‌الله عباسعلی سلیمانی(ره) عضو مجلس خبرگان و نماینده سابق ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان، شب گذشته در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد.(ادامه)
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر کسی از رهبری فاصله دارد، اما دَم از امام خمینی(ره) زد از بانیان مسجد ضرار است. ذوالنوری: فرزندان رهبری اجاره نشین هستند و خودرو ندارند
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر کسی از رهبری فاصله دارد، اما دَم از امام خمینی(ره) زد از بانیان مسجد ضرار است.(ادامه)
اجرای کامل و دقیق توافق حقابه هیرمند به نفع هر دو ملت ایران و افغانستان و تضمین کننده منافع متقابل و همچنین محافظ وضعیت اقلیمی، جغرافیایی و مردمی بخش‌های بزرگی از غرب افغانستان و شرق ایران است ....(خبر)
(ادامه)
رئیس مجلس گفت: مسئولان افغانستان با پرداخت حقابه ایران از هیرمند از ایجاد یک مشکل جدی در روابط دو کشور پیشگیری کنند. مسئولان افغانستان با پرداخت حقابه هیرمند از ایجاد مشکل جدی در روابط با ایران پیشگیری کنند
رئیس مجلس گفت: مسئولان افغانستان با پرداخت حقابه ایران از هیرمند از ایجاد یک مشکل جدی در روابط دو کشور پیشگیری کنند.(ادامه)
بیست و هفتمین روز از اردیبهشت 88 شمسی پرونده عمر این جهانی مرجعی جلیل القدر بسته شد اما حتی این کوچ هم نتوانست دفتر دلدادگی‌اش به سیدالشهدا(س) را ببندد. وصیت کرده بود که از ثلث مانده‌هایش، مجلس عزا و روضۀ امام حسین علیه‌السلام اقامه شود. شاید می‌خواست با زبان حال بگوید که حدود نود سال عزاداری و روضه و عرض ارادت به ساحت حضرت اباعبدالله‌الحسین علیه‌السلام هنوز کافی نیست؛ چراکه امام «معاوضه کرده است با خدا، معامله کرده است با خدا!». آیت الله بهجت چگونه زیست؟(يادداشت)
بیست و هفتمین روز از اردیبهشت 88 شمسی پرونده عمر این جهانی مرجعی جلیل القدر بسته شد اما حتی این کوچ هم نتوانست دفتر دلدادگی‌اش به سیدالشهدا(س) را ببندد. وصیت کرده بود که از ثلث مانده‌هایش، مجلس عزا و روضۀ امام حسین علیه‌السلام اقامه شود. شاید می‌خواست با زبان حال بگوید که حدود نود سال عزاداری و روضه و عرض ارادت به ساحت حضرت اباعبدالله‌الحسین علیه‌السلام هنوز کافی نیست؛ چراکه امام «معاوضه کرده است با خدا، معامله کرده است با خدا!».(ادامه)
پیکر مطهر شهید آیت الله عباسعلی سلیمانی امروز در قم تشییع و در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) به خاک سپرده شد. پیکر شهید آیت‌الله سلیمانی در قم تشییع و به خاک سپرده شد+ عکس
پیکر مطهر شهید آیت الله عباسعلی سلیمانی امروز در قم تشییع و در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) به خاک سپرده شد.(ادامه)
مراسم وداع با پیکر آیت الله سلیمانی امشب در مصلای بابلسر و تشییع پیکرش فردا در بابلسر، قائم شهر و شیرگاه برگزار می‌شود. برنامه تشییع و خاکسپاری پیکر آیت الله سلیمانی
مراسم وداع با پیکر آیت الله سلیمانی امشب در مصلای بابلسر و تشییع پیکرش فردا در بابلسر، قائم شهر و شیرگاه برگزار می‌شود.(ادامه)
عکس/ سفیر بولیوی در حرم مطهر حضرت معصومه(س)
رومینا گوادالوپه پرز راموس سفیر بولیوی در ایران با حضور در حرم مطهر بانوی کرامت با شخصیت و جایگاه حضرت معصومه سلام الله علیها آشنا شد.(ادامه)
کارگروه امور زنان و خانواده وزارت علوم از یکسان‌سازی پوشش کارکنان زن در قالب طرح فرم یکسان خبر داد.

«یکسان‌سازی پوشش کارکنان زن» ادارات کلید خورد / پرداخت «بن کمک هزینه خرید مانتو و شلوار اداری»
کارگروه امور زنان و خانواده وزارت علوم از یکسان‌سازی پوشش کارکنان زن در قالب طرح فرم یکسان خبر داد. (ادامه)
۴۶ نفر از مدیران حوزه‌های علمیه تهران طی نامه ای به رئیس جمهور نوشتند: مدتی است که با مکر دشمن، بیش از پیش برهنگی سرعت یافته و هرچه صبر می کنیم، انفعال و عدم اتخاذ تصمیم معین در فضای کشور موج می زند. چقدر تلخ هست که وقتی حدود ۳۰ نهاد مسئول کاری نمی کنند. بیش از پیش برهنگی سرعت یافته؛ انفعال هم موج می زند / اگر قرار باشد از قانون حجاب عقب نشینی کنیم، فردا دلیلی بر پافشاری بر سایر قوانین نداریم / هر میزان کوتاه بیاییم، جلوتر خواهند آمد(خبر)
۴۶ نفر از مدیران حوزه‌های علمیه تهران طی نامه ای به رئیس جمهور نوشتند: مدتی است که با مکر دشمن، بیش از پیش برهنگی سرعت یافته و هرچه صبر می کنیم، انفعال و عدم اتخاذ تصمیم معین در فضای کشور موج می زند. چقدر تلخ هست که وقتی حدود ۳۰ نهاد مسئول کاری نمی کنند.(ادامه)
شمال نیوز: آیت الله حبیب الله طاهری از اساتید حوزه علمیه قم و دانشگاه روز گذشته دعوت حق را لبیک گفت . آیت الله " طاهری آکردی " از اساتید حوزه و دانشگاه دعوت حق را لبیک گفت
شمال نیوز: آیت الله حبیب الله طاهری از اساتید حوزه علمیه قم و دانشگاه روز گذشته دعوت حق را لبیک گفت .(ادامه)
شمال نیوز : آیت‌الله زین‌العابدین باکویی از شاگردان امام راحل ، امام جمعه اسبق فریدونکنار،امروز در ۸۲ سالگی ندای حق را لبیک گفت و به دیار باقی شتافت.

آیت الله باکویی امام جمعه اسبق فریدونکنار دعوت حق را لبیک گفت
شمال نیوز : آیت‌الله زین‌العابدین باکویی از شاگردان امام راحل ، امام جمعه اسبق فریدونکنار،امروز در ۸۲ سالگی ندای حق را لبیک گفت و به دیار باقی شتافت. (ادامه)
شمال نیوز : عضو هیات رئیسه اتاق اصناف شهرستان ساری در غم از دست دادن مادر خود داغدار شد. عضو هیات رئیسه اتاق اصناف مرکز استان مازندران داغدار شد
شمال نیوز : عضو هیات رئیسه اتاق اصناف شهرستان ساری در غم از دست دادن مادر خود داغدار شد.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 22 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.125 seconds.